Dagens planer...

Hmms.... Känns lite så där att säga att jag ska städa här hemma idag. :S Om man tittar ut så förstår man varför. De är strålande solsken ute idag och jag ska städa... :S Ett nödvändigt ont. Har inte städat på några dagar så de behövs.
Helgen då...? Jo jag jobbade i lördags... hela långa dagen. Johanna hade blivit magsjuk så jag fick gå direkt på morgonen. Aja, de gick ju bra.... men de va så himla mycket att göra. Och Danne, chefens bror va inte mycket till hjälp... så de va mest jag o fia som jobbade... va jobbigt, men gick ju i alla fall. Sen igår skulle jag jobbat.... eller ja, jag gjorde en stund. Men natten mellan lördag och söndag blev jag magsjuk åxå... jävla johanna. :P Men ja gick upp till jobbet... hjälpte fia och vänta på att de andra skulle komma in. När vi hade allt under kontroll så gick jag hem. hade gått bra för dom sen så de va skönt. :)

Jaha ja annars då? Stefan hade skrivit så fint i sin blogg. Jätte vackert!

Nu ska jag hosta mig vidare och ta tag i städandet. :S Idag kommer dommen åxå... så himla nyfiken nu. Onsdag ska Daniela och  jag på föreläsning om födseln. :) Spännande. :) De är inte långt kvar nu, ca 6 veckor. :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var en jäkla massa t-shirtar, typ såna från gina med olika tryck på! Dom låg bara där inne och skräpade..!

2009-03-30 @ 11:45:34
URL: http://fiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0