Får besök :)

Imorn kommer våra familjer hit och ska fira mig :) Ska bli himla skoj :) Mamma, pappa, fia och Mirjam kommer. Bara Nea, Samuel och Becka som saknas :) Sen kommer jonas alla nära och kära med. :) Vi blir ca 15 pers här hemma i denna lilla etta :) Hihi men finns de hjärterum finns de skjärterum :)
Pratade med Cina nu ikväll med så snodde jag ett recept på de jag ska bjuda på imorn :) Säger inte va de är :D Men gott är de i alla fall. :) Imorn åker den riktiga kaffebryggaren fram med. Går inte att bjuda på kaffet från maskinen till allihopa. :)

Ja ja idag har jag jobbat. Kom hem här strax efter 19.30. Jonas jobbar fortfarande så de är lite tyst och tråkigt. :) Men hoppas han kommer snart :) På söndag börjar jag jobba kl 13 så då kan man i alla fall dricka 2 öl imorn :)

Nehe nej... detta duger inte.
Glömde i förra inlägget!!!!!! Tack för alla fina gratulationer!!! Nea, du skrev så fint i din blogg :) Tack för de. De värmde verkligen. :D

Nu avrundar jag här. Skriver igen efter helgen. :D

Jonas, jag älskar dig så ortroligt mycket! Vet att du aldrig läser min blogg, men vill ändå att du ska veta hur mycket vår kärlek betyder för mig! Har gått över ett år nu, och jag känner mig fortfarande tokigt kär i dig :) Tack älskling för alla de underbara känslorna du ger mig :D KÄRLEK!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,tack själv. Synd jag fick jobba,men var bättre för oss att jag jobba dag,så slapp jag ju jobba natt. Men jag kommer upp sen,I promise!Skulle tydligen få nått från din styvmormor att lämna till dig,haha. Ps,Kalle blir nog glad om du skickar ett litet kort till han,kramiz

2009-03-07 @ 10:22:11
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet
Postat av: Johanna

då måste du ju kika förbi här :) Pusspuss

2009-03-11 @ 17:52:58
URL: http://baackagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0