Födelsedagen kom och gick!

Nu har jag blivit hela 22 år gammal :D Hahaha känner mig jätte gammal nu :D NOT!
Dagen firades med att Daniela och Enzo kom hit ganska tidigt. Jag bakade en tårtbotten för att sedan göra en chokladtårta *asg* De blev ju ingen succé direkt. Men men. Chokladen över vart lite tjock så de gick inte så bra att skära i den. Eller så skulle jag gått på min första tanke att blanda chokladen med grädde när man smälter de. :) Ja ja nu vet jag hur man inte ska göra i alla fall :) Kul hade vi under tiden.

Mot kvällen kom även jenny och pontus över. Fick en jätte snygg tröja och deo och duschtvål. :) Haha hade precis köpt samma duschtvål själv, men den luktar så himla gott. :) Jenny och jag har näsor för de där tror jag :)
Så fick jag ju present av Jonas med. :) En ny stav till naveln i GULD :) Tack min finaste pojke!

Annars så har jag fått frågan av Daniela om jag vill vara med henne på förlossningen i maj. :) Tack gumman min, självklart följer jag med. :D Lämnar dig inte ensam :D

Ja ja :)

Jonas är den finaste killen som finns. Vi har de så himla bra ihop han och jag. Jag älskar honom så sjukt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0