Mamma 50 år!!!

Idag fyller min käraste mor 50 år och vi ska åka ner. Jag är typ klar för att åka, ska bara ta på mig rätt kläder. Väntar på att Jonas ska komma hem från jobbet så han kan göra sig i ordning så vi kan rulla ner. Vill hellst komma iväg innan rusningen och köerna börjar. Ska göra ett stopp på vägen med. Går nog fort de där. :)

Hemma hos mamma bjuds de på mat och tårta idag. Ska bli mumsigt!
6.15 i morse var hon med på P4 sörmland. Cina hade mailat och ville att som skulle ringa och väcka henne med gratulationer, så de va hon. Jag var faktiskt vaken då och hörde de live. :)
Hade först tänkt ställa klockan, men gjorde aldrig de. Så vaknade jag ändå vid 6 så då gick jag upp. :)

Nehe, om man ska stoppa något i min kurrande mage kanske. :)

På återseende!!!
PS. Glöm inte tävlingen om smycket!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0