R.I.P

Pierre Bodin! Vila i frid vännen! Hemskt att det ska behöva hända. Du lämnar många bakom dig!

Johanna, jag vet att du har de jobbigt just nu, men du kan alltid prata med mig. Hoppas du vet de.

Idag ska jag jobba. Jobbar 12-21. Är så fint väder så de behövs. Imorn jobbar jag 10-15.30. Sen ska jag på föreläsning med Daniela. Dagen D närmar sig med stormsteg. Går så himla fort just nu.
Annars vet jag inte hur jag jobbar ännu. Men hoppas få veta de idag. Johanna skulle ju vilja va ledig på dagen på torsdag. Så frågan är om inte hon ska jobba kvällen så jobbar jag dagen för henne. Väst är om de blir mycket att göra....
Aja, de löser sig de där. :D

Nu ska jag dricka lite mer kaffe sen bli klar för jobbet!

Vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0