Söndag

Söndag förmiddag och jag sitter i soffan med morgonrocken på fortfarande. Ska snart göra mig klar inför jobbet ifall dom ringer in mig tidigare. Har stägning ikväll igen.
Vaknade ganska tidigt idag faktiskt. Först vid 6 tiden för att Jonas klocka börja ringa. Sen vaknade ja vid halv 10 igen så då gick jag upp. Hade så himla svårt att somna i natt. Men de är som vanligt när Jonas inte är hemma. Jag är skit trött när jag lägger mig, men när jag väl ligger där så blir jag pigg. Försökte spela lite Pinball för att bli trött, men icke då. :) Fastnade framför nån film... den sluta strax efter 02... så låg jag vaken ett tag till. Ja ja så kan de gå.

Mammas födelsedag närmar sig med stora steg. Inte många dagar kvar nu. Ska säga till idag igen att jag behöver va ledig då. De får hon inte glömma Angelica. Hahah. Ja ja nej nej.

Här blir de inga barn gjorda (?) Hahaha. Lyfta på arslet o bli klar då. hahah.

Onödigt blogginlägg kanske. Men ärsh haha.

Jonas Mikael Blom! Min bara Min kossa! :D <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe den är tagen typ 07 vill tillbaka till den formen haha... Älskar bilden :)

2009-03-16 @ 12:03:43
URL: http://baackagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0