Trist som bara den

Hahaha här sitter jag ensam framför melodifestivalen. Inte mycket att titta på. har blivit så långdraget och fjantigt. Och bidragen är ju bara skit i alla fall. Men som vanligt med alla andra tv kanaler så har dom inget att visa under den tiden melodifestivalen går. Suck, så man blir nästan tvingad att titta på de. Så de där jävla tjatet efteråt sen "Vann rätt låt?" på ALLA löpsedlar. Ja inte fan hade de spela nån roll vem som vann de är ju aldrig nån som vinner med dessa bidrag...

ja ja idag jobbade jag. Trodde jag skulle bli magsjuk där ett tag. Mådde så hemskt illa. Men ja strunta i de och jobbade vidare. :) Imorn är de dags igen. Vet dock inte när jag börjar ännu. Ska vara bra väder så de kanske blir mycket att göra. Vem vet. :) Annars börjar jag senast 12.30.

Nehee nej de här duger inte. Kolla vidare på skiten... äta nå snacks kanske. (?)

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0