37 dagar kvar

Nu är de dags för mig att klä mig och göra ett försök att bli lite fin. Nea och fia sitter på tåget hit nu. :)
Ska köpa mig en klänning som ja hittat. Men sen får de väl inte bli mer. :S vill vill vill, men kan verkligen inte,

Stefan, jisses gubben, vad ledsen jag blev. Tårarna bara spruta ut. Du anar inte hur ledsen jag är för din skull. Önskar du vore här hos mig, så vi kunde prata och bara sitta tysta så där som bara vi kan :D
Älskar dig bror min! Puss puss

Jonas, du är så underbar! Jag älskar dig till tusen! Du och jag bäjbi!!!!
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm,du köpte väl ingen klänning?Eller? tack för idag,-den var galet rolig "vifta med händerna"

Kul att se din arbetsplats,träffa lite kändisar o bara gå i affärer.kram

2009-05-28 @ 18:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0