39 dagar kvar

Känns faktiskt skönt att tänka några helger framåt i tiden. Snart Midsommar, och till min stora glädje fick jag veta att vi har stängt den helgen :) Så båten till Grinda går 9.15 sen blir de midsommar firande. :)
Efter den helgen är de inte många dagar kvar tills vi flyger iväg. :) Vad vi längtar :) Varje dag påminner vi oss om att vi snart ska åka. Satt härom kvällen och planerade dagarna och båt turer överallt. :) Ser bra ut just nu faktiskt. :)
Tror vi fått med allt som är viktigt. Ända vi inte har klart med är hotell. Men de tar vi när vi kommer ner. Bara nått litet rum eller Studio. :) Ska bli så skönt.

Denna vecka har bara varit jobb än så länge. Mina lediga dagar ser ut att bli på torsdag och fredag. Ser mörkt ut för söndagen. Hoppas än, men inte för mycket. Ja ja.

Förra veckan va ju Johanna här. :) De va mycke trevligt! Har ju inte setts på 1 ½ år ju. :S Hoppas allt löser sig för dig med skola o lägenhet och sånt. BTW tack för hjälpen med håret :) Blev kanon :D

Denna vecka då. Nea o Fia kommer upp på torsdag. Som de ser ut nu så blir de fika sen Nacka Forum. :) Nice! Vet dock inte om ja ska shoppa nått, får se. är så sugen på espilados. Men har inte hitta nå fina än. Känner mig lite snål mot mig själv åxå just nu åxå så här innan resan. Känns inge vidare då jag måste köpa lite kläder med mig ner. :S Hur ska detta gå?

Aja, nu kom Jonas hem, dags att sluta. På återseende

Kommentarer
Postat av: Nea

Ska bli kul,har köpt tågbiljett nu,kram

2009-05-27 @ 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0