God morgon

*JÄSP* Trött som bara den är jag. Ska jobba idag med. Är inte alls sugen på de faktiskt. Men men va gör man.
Förkyld fortfarande, och har lock för ena örat så jag hör inge vidare. hahah. Mår inte alls bra...

Igår lagade Jonas och jag mat ihop. :) Gjorde stillahavsflundra som jag panerade till mig och lax till jonas. Nöjda som bara den blev vi :) Han tycker vi ska äta mer fisk... men ja är ju inge stort fan av de... men men kanske kan bli...
Måste laga mat och lägga i frysen med som jag kan ha med mig på förlossningen sen. För jag får ju ingen mat eller så där. Aja de löser sig :)

Nu är de bara 8 dagar kvar tills bebisen är beräknad... kommer den inte snart? Har hittat en liten sak som jag ska beställa till den sen åxå. :) En liten lyckopenning. Men man måste gravera in datumet och namnet på den, så jag kan inte fixa den ny tyvärr...

Nehe nej...

Jonas, du är den finaste som finns! Jag älskar dig så otroligt mycket. De är du och jag bäibi. LOVE; LOVE; LOVE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0