Har ni nånsin varit på gildas?

*viftar med händerna* hahah, neh men skämt å sido. Min chef har öppnat nytt café längre ner på vår café gata. hahah. och hon är lite speciel min chef... så när hon pratar så går hon upp i falset när hon säger Gildas hahha.
Igår kom Fia och Nea upp och vi var på mitt jobb och fika innan vi åkte vidare till nacka. Hahah, då kunde ja inte låta bli att låta som hon och vifta med händerna! Hahaha. Roligt roligt. Basshunter såg road ut åxå, höll sig bra från skratt.
I nacka blev de shopping! Skoj skoj skoj, köpte jacka på New yorker för 170 kr. :) tack för de.
Tack fia för den fina klänningen! Den va jätte fin, o hoppas min jacka sitter bra nu!
Tack nea för den fina fleece tröjan o de underbara aroma grejerna. Luktar as gott. :) Tröjan åkte på direkt igår.
Såg lite snobbig ut konstaterade min jobbarkompis (som jobbar sin sista dag idag). Har keps, fleece tröjan o nya jackan. Skiiiiit snyggt! Tröjan sitter kanon bra!

Tack mina kära för en helt otroligt rolig dag! Kommer jag aldrig glömma.

Idag åker jag och min Älskade Jonas ner till Flen. De är ju Morsdag på söndag, men då vi sitter i kläm med personal så måste jag jobba. Angelica med stakarn, hon som ska flytta i helgen. Hur ska de gå... ?

Jonas Mikael Blom! Jag älskar dig så in i nordens mycket! Älskar att vakna på morgonen, när du försöker vända och dra mig till dig! Finns inget bättre än att få ligga under ditt täcke och känna din varma hud mot min! Helt fantastiskt!!!
Du är guld värd och mycket, mycket mer där till!!!!!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nea

tack själv,var kul att se dig.Älskar dig så mycke o saknar dig,puss på rumpan stumpan..

2009-05-30 @ 18:51:18
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0