Hopp hopp

Ledig idag, ska snart börja tvätta. Om ja inte sagt något tidigare så söker jag nytt jobb igen. Lönen är skit för de jobb jag gör och den långa erfarenheten innan... plus att de inte är så vitt heller. men men... '
missade ett samtal idag från ett nr ja inte kände igen. Visade sig vara Bullen (stammis på jobbet) han hade pratat med en tjej som har ett cafe här nere på gatan som behövde hjälp. Så vi ska ta oss ner dit sen. :) Hoppas på att mitt jobb sökande ska bli framgångsrikt. :)

Annars då? Ja du, säg de. Genom förkyld igen... känns sådär faktiskt. Men men va gör man? Månaden blir lugn... väntar på att Danielas bebis ska titta fram. Stefan och jag har planer på att gå till Grönan den 16e. :) Hoppas de kan bli av bara :)

neh om man ska leta sig ner till tvättstugan då :( INGET LIV!!!!!!!!!!!!!!!

Skriver en annan dag. Och föresten, förra inlägget är inte så allvarligt som de lät. hahahha.

Jonas, jag älskar dig!!! Du läser aldrig de här så jag fattar inte varför jag skriver de för. men ja ja skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0