Tack för en underbar kvall :)

Tack Stefan för den sjukt roliga kvällen på grönan :D Haha de får vi göra om sen i sommar :)

De har hänt lite mer grejer nu i helgen, som gjort mig otroligt glad :) Inget jag kan nämna, de är några få som vet vad jag menar... Nea o Fia bla. :D Skönt att äntligen ha gjort de :D
Igår va jag på så himla bra humör pga det :)
KOm hem efter jobbet och skulle laga mat ihop med Jonas. :D Blev marinerat kött, grönsaks och potatis blandning i ugnen, sås och halloumi :) Jisses vilken söndagsmiddag :) Så himla gott :D Vi kan om vi bara vill :)

Imorn kommer min älskling Johanna hit :) gud va de va länge sen vi träffades :) Ska bli så skoj :D Sen ska vi ta en promenad till en plats och möta upp lite folk :D hahaha. Hemligt :)
PÅ onsdag är jag åxå ledig, ska försöka träffa Daniela och Havanna då, fall hon vill alltså :D Hoppas det :)

Neh detta duger inte tror jag, plocka undan lite sen jobba. :S  Skriver en annan dag :) Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0