Fredag och ledig!

Idag är det fredag och jag är ledig! Var förbi Knopen igår på väg hem och träffade Miriam och Daniel. Va ett bra tag sen jag va där nu. Skulle egentligen gå förbi där nu på morgonen, men så blir det inte.
Pratade med Mariana (jonas mamma) igår och vi bestämde att vi ska träffas idag och ta en fika och kika på lite bebis-kläder :D Dock så glömde jag sno kortet av Jonas så ska fråga om hon kan lägga ut för mig så länge. :)
Pratade bl.a om barnvagnen som vi faktiskt va och titta på :) Jag fastnade för den så otroligt mycket. Vill verkligen ha den. Kostar 3900 med sitt/liggdel och skötväska, myggnät, regnskydd, ja allt. :) Och dom skulle i alla fall hjälpa oss med bidrag till den :) Gulligt av dom :)

Annars så har det inte hänt så mycket! Pluggade med Jonas igår kväll inför hans prov idag, hoppas det går bra för honom.

Själv är man uppe med tuppen. Bebisen vaknar så fort klockan ringer på morgonen så då är det svårt att somna om. Den är inne i en så himla skön dygnsrytm som den gärna kan få behälla sen med :) Vaknar med oss vid 6.15. Är vaken i ca en timma sen sover den fram till 11-11.30 ca. Samma där håller igång i en timma ca sen somnar den igen. Sen brukar den hålla på igen vid 16 tiden sen somnar den strax innan vi ska sova :) Hur skönt är det inte? Så lite hoppas jag att den fortsätter så när den kommer ut :)
Det är sjukt bara hur fort tiden går. Känns inte så länge sen vi fick veta att det skulle komma en krabat och nu är det snart advent... Galet det där.

ja ja, nehe nu ska jag kolla lite till sen fixa mig. Mariana skulle ringa vid 9 så skulle vi bestämma tid :)

Så vi höres en annan dag! Då finns de bild på vagnen med hur den ser ut både som sitt och liggvagn... Nu är frågan vilken färg de ska vara? Den svart vita var den första jag kolla på, men den svart beiga va den som stod uppe när vi kolla på den... VILKEN?????

Vilken ska jag ta?VILKEN??? 

Kommentarer
Postat av: Johanna

den vagnen som är svart med mönster

2009-11-13 @ 13:04:11
URL: http://sjolinjohanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är nya Brio vagnen vi har tittat på. Den föll oss direkt i smaken, men den är väääldigt dyr. Så jag tänkte vi skulle titta uppe i sollentuna som du tipsade om :) Det blir ju ett par tusen billigare om jag säger så :P. Men vilken är den egentliga adressen till den affären där dom va seriösa? Va det svårt att hitta dit? Va det en stor affär mycket många olika modeller? Är sugen på och kolla på nätet först vad dom har :). Kramar Anna

2009-11-13 @ 19:09:53
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Cecilia - gravid i v.34

Spännande att köpa vagn! Det är dock ingen billig historia, fy sjutton.. Vi la ner väldigt mycket pengar på vår, men jag är så himla nöjd. Det ska bli spännande att få köra den på allvar sen:)

2009-11-20 @ 13:42:40
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0