Fredag :)

Idag är jag ledig. Sitter just nu i soffan o bara ugglar. Ska nog sätta mig med mitt broderi idag igen :) Blir ju aldrig fördig med det där juh :S
Jonas ligger och sover, han jobbade natt i natt så det får han fortsätta göra. Annars så ska vi till Pontus och Jenny ikväll, ska fira Pontus som fyllde år igår. Sen lät det som att alla skulle hit för att basta. Vet dock inte om jag kommer vara med...

Annars så jobbar jag som vanligt i helgen. Så det händer inte så mycket mer än så.

Har hittat bilstol nu med till bebisen :) Linda o Göran skulle sälja sin Brio stol för 500:-, så det är ju taget. Är t.o.m isofix fästen på den, vilket är underbart för oss :) Då sitter stolen mycket bättre :) Det blir mycket vi ska köpa när lönen kommer. Vagnen, bilstolen o lite julklappar. Blior dock inga speciella julklappar i år. Måste tänka på bebisen i första hand faktiskt. Julen är ändå lite överskattad. Hihi.
Visst att det är mysigt och så o pynta o ha sig, men de behöver inte gå till överdrift.

Neh jag tror inte bebisen gillar att jag bloggar just nu. Datorn står lutad mot magen och den sparkar på den heeeela tiden, så kanske dags att sluta blogga just nu då :)

Höres en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej, nej blir inga direkta julklappar här heller,pluggar ju nu o i december får jag bara ut 5500 frå csn så får se hur det ska gå runt. Blev inget ullared,då Jessica har brutit foten.. Men kommergärna upp nån dag o pussar på magen. Kram

2009-11-22 @ 08:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0