Fyndat på blocket!

Imorn direkt efter jobbet bär det ner till Uttran som ligger starx efter Tumba. Har nämligen hittat fynd på blocket idag som befinner sig där nere. Ska hämta hem skötbord och säng :) paketpriset på det va 450 kr :) Som hittat säger jag bara. Med tanke på att det är samma skötbord som jag kollat på fast som nytt kostar det 1600kr. Är i alla fall jätte glad över att jag hittade det :)

Snart åker Jonas och jobbar. Han fick hoppa in och jobba natt idag. Så när han gått så ska jag hämta tvätten med. Skulle tvättat lite åt jobbet med, men nu va de ju bara så att jag glömde ta med det ner till tvättstugan hahah. Aja, de får bli en annan gång ist :)

Idag slutade jag vid 14 tiden :) Hoppas jag slutar lika tidigt imorn :) Vill vill vill :D Vill ju hämta hem mina/våra/bebisens grejer :)

Här är bild åxå :)

Vårat fynd :)




Kommentarer
Postat av: Nea

Gud så bra,va fint det blir sen för bebben..Bara köpa ny fräch madrass sen.. Kramiz

2009-11-06 @ 08:23:51
Postat av: Anna

Vilket fynd ni har gjort :) Kram Anna

2009-11-10 @ 12:11:04
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0