Stormvindar!

Burr... blåser som bara den ute. Blåste lika illa igår. Men det hör hösten till :)

Igår och idag är jag ledig, ska åka ut till Stina idag och kolla på nykomlingen Casper :D Dom kommer och möter mig vid bussen så ska vi ta oss en promenad :) Ska nog sno vagnen av henne :) hahahha.

Idag är det ny vecka igen. v. 24 <3 Har inte hunnit läsa så mycket om den här veckan så jag vet inte vad som händer eller så :) Men tiden rullar på fort i alla fall. Ska tillbaka till BM nästa vecka igen :) Då ska dom kolla om jag behöver järn tabletter. Hoppas jag slipper, men de tror jag inte haha. Fast känner mig inte så trött egentligen och mina blodvärden brukar va toppen :)

ja ja, igår äntligen fick vi tillbaka bilen :) Jonas behövde inte betala något alls för hyr bilen, fast vi skulle betala för de första fyra dagarna. Sen så tackvare han va så ärlig och sa att han inte hunnit tanka bilen så bjöd dom på det åxå :) Jätte bra verkstad vi valde :) Kommer välja dom hela tiden framöver :)

Jobbar resten av veckan nu då, skönt faktiskt. Angelica fick sparken igår åxå. Känns konstigt, men jag förstår chefen ändå. man måste kunna lita på sin personal och veta att de gör ett bra jobb. Och han va inte nöjd helt enkelt. Men han va nöjd med mig och mycket mer än så. Han ville absolut inte att jag ska sluta pga detta. och det kommer jag ju såklart inte göra. jag trivs bra där och sen är det bara 3 månader kvar att jobba. :)

Neh nu ska jag nog fixa mig lite frukost. :) Lägga upp en bild åxå :) Magen v.23 :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Kul att chefen behöll dig på jobbet,bra att allt med bilen funka bra.. -då kanske ni kan köra ner nån dag o fika??-

Puss på magen, kram

2009-11-03 @ 10:21:12
Postat av: Hennu.

sv: från H&M är den :) om jag inte minns fel :p haha!

2009-11-03 @ 13:15:36
Postat av: Anna

Ja det är supermysigt :). På nätterna känner jag sparkarna ännu tydligare och dom blir bara hårdare och hårdare, du vet ju vad jag pratar om, vi sitter i samma sits, hihi. Mår du bra som gravid? Jag har nog aldrig mått bättre :D Strålar av glädje!

Ta hand om dig och bebismagen.

Kraaam Anna

2009-11-03 @ 14:02:24
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0