v.25

Idag gick jag in i v. 25 :) Känns otroligt bra. Har haft en så enkel graviditet hittils. Inget illamående alls, lite lite förstoppning och vanligt trött. Var även hos BM igår och det visade sig att jag t.o.m slipper järntabletter :) Vilken lycka!!! Bebisens hjärtljud låg på 148 slag/minuten denna gång, 142 sist. Symfysen var 24 cm, vilket är helt normalt. Dock så har jag fått problem med bäckenbotten... kunde inte vänta mig själv i sängen här om kvällen utan att tårarna rann. Tur att Jonas låg bredvid mig och kunde hjälpa mig :)

Bebisen väger nu ca 800 g och är mellan huvud och rumpa 24 cm, vet inte hur lång hela bebben är. Hihi.

Köpte ju skötbordet och sängen av den där tjejen. Är ju lite slitet, men ska lacka om det senare. Just nu står det parkerat hemma hos Mariana o Perre. Ville egentligen mäta yttermåttet på sängen innan, men kanske kan svänga förbi där en dag o kolla det.
För övrigt så är jag bra bra sugen på att åka ut till Sollentuna och kolla på vagnen :) Ska bara övertala Jonas till det först hahha.

Men nu ska jag prata i telefon, höres en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns visst studier ang hjärtljud att man genom det kan lista ut vad det är för kön? Hm, tror mig ha en aning, haha..

Kramiz

2009-11-12 @ 18:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0