Gaaaah!!!

Tråk tråk o tråk. Precis hemkommen från jobbet... Ska ut och kolla fotbollen ikväll, men vad ska man göra innan dess då? Carro slutar vid 16.30 tror jag... Måste ju ha mat i magen åxå... men vaaaad?
Igår bjöd Jonas på Biff o krocketter med vitlöks smak :) Blev kanon gott de :)
Kollade på Idol och mumsa i oss massa godis.
Idag vaknade jag vid 9 tiden... Angelica hörde av sig strax efter och sa att hon fixat så jag slapp stänga idag! Wooohooo tänkte jag, skööönt. Så Vid 10 befann jag mig på jobbet och Angelica gick hem. Jobbade med Miranda idag, och ska även göra det imorn :)

Nu är nu frågan va man ska roa sig med till sen? Jag börjar bli små hungrig åxå... rastlös o trött o hungrig. Precis som ett barn... Och apropå barn.
Grattis Stina till er pojke!  Stort lycka till gumman!

Neh de va nog allt för mig idag! Höres!

Kommentarer
Postat av: Johanna

skicka bilder då så ska jag slänga ihop nått :)

Nej nej han är inte min bebis haha.. Nemo är ju en huuund haha..

2009-10-10 @ 18:42:28
URL: http://sjolinjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0