God morgon!

Idag är det fredag och jag är ledig. Nea kommer upp vid halv 10 ca då ska vi äta lite god frukost innan hon ska till skolan.

Har blivit dåligt med uppdateringar här som ni märkt hehe. Men skrev ett inlägg här om kvällen men när jag skulle publisera det så vart det error så det hände inte så mycket mer med det.

Skrev i alla fall att vi hade varit nere i tyskland över lördagen. Köpte maaaaassor mer öl och vin, nån som är sugen :P Va en kul liten tripp hihi. Åkte sen till angelica o thomas i tisdags kväll och när vi kommer hem och ska köra ner i garaget så börjar bilen låta jätte konstigt. Jonas fick ta taxi till jobbet på onsdagen och fixa med bil o så under dagen. När han kom hem sen så kom en bärgare och hämta bilen så fick vi låna en annan.
Idag ska dom se va det är för fel på den, hoppas på nått litet som går på nybilsgarantin... annars kan de bli dyrt.

Jag har gått in i yttligare en ny vecka :) v 22. Magen växer sakta men säkert. Märker klar skillnad på hicka och sparkar fårn den lilla. Den håller låda nästan hela dygnet. Svårt att sova när den bökar runt där inne :) Men de gör inget hihi, vet ju att den lever i alla fall :)
Måste köpa lite tjock-tröjor nu känner jag. Har ju massa linnen, men dom häller inte värmen direkt hehe. Har hittat en så fin tröja på H&M, men den finns ingenstans och inte nu heller på hemsidan :S Dumma dumma dumma.

Nehe, de här duger inte alls. Ska ta en kopp kaffe sen duscha innan nea dyker upp :) Väntar på lönen med, varför kommer den inte? GAH!

Kommentarer
Postat av: Hennu

lägg in bild på magen sen? :) nyfiken.. hihi. jag HATAR när bebisen sparkar och rör sig alldeles för mycket på kvällarna, jag blir nästan som åksjuk! mår skit illa och blir dålig i magen när den håller på så mycket.. puh! annars är det ju mysigt, för man vet att allting är bra och att h*n lever :) tog ni reda på könet förresten? kram

2009-10-24 @ 10:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0