Hösten är ganska härlig ändå...

Jag gillar faktiskt hösten. Det är så fina färger ute och inne kan man bara tända några fina ljus så är hösten inne med. Fick några fina ljus av Nea när hon va här. Dock är de snart slut, måste skaffa mig nya. Är det nått som är stor åtgång på här hemma så är det mina ljus :)

Här om dagen så längtade jag så mycket efter julen. Snart är den här, det vet jag ju. Men åh, tänk när jag får sätta upp våran gran och pynta och ha mig :) Sååååå härligt :)
Strax där efter så är det nyår och då jobbar jag bara en månad till sen blir jag hemma. Ska fixa så bebisen har det bra när den kommer ut :)
Önskar mig BARA bebis saker i julklapp i år. Vi behöver faktiskt inget så då känns det onödigt att önska oss en massa... Bebisen behöver fortfarande allt. Vill nån låna ut något till oss så är det åxå välkommet :)

Har lite panik just nu. Är bara 3 löner 4 med tur innan bebisen kommer. Hoppas såklart att jag/vi hinner få lönen i februari med innan bebben kommer. Är faktiskt tight med tid.
När vi ska stor handla ska jag köpa på mig lite blöjor. haha. jag vägrar stå där det sista jag gör och ska köpa allt. Känns onödigt om jag kan köpa det nu :)

Jaha nehe... Bilen ja just det!!! Skulle ju fått den i Tisdags... fick den inte. Skulle fått den igår... fick den inte. De har bytt kopplingen och lamelerna (?)... men det fungerar fortfarande inte. Nu ska dom byta nått annat... och bara delen kostar 25000... GAH!!! Verkstaden trodde hela kalaset skulle sluta på 40000 ca... Tur man har nybilsgarantin på bilen. Annars hade det aldrig gått runt. Nu tror dom vi kan få bilen först på Måndag... Jonas ska ner idag och byta låne bilen så vi får en lite frächare bil. Den vi har nu är sunkig o äcklig :S Behöver inte betala för den längre i alla fall :)

Nehe, dricka lite kaffe och äta frukost. Bebisen håller igång... sammandragningar i natt som gjort mig galen. Hahah. Värre blir det :S
Vill egentligen med på Barbados idag, men neh... men men. Nu loggar jag ut! Herrå!!!

Kommentarer
Postat av: Nea

Bjuden på ljusparty nu 8 nov,vill du har nåt,kan du beställa genom mig.. Hm,bebbarna brujar göra mycke bus i magen, det är ju snart halloween, bua bua

hihi, kram

2009-10-30 @ 10:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0