Jobba sen mat hos angelica ikväll

Välkommen hit v.23 :) Ny vecka igen då. hehe. Nu är barnet ca 22 cm långt och väger ca 600 gram. Den är som en vattenmelon stod det i en tidning... men det tycker jag låter väldigt stort :)

Annars så börjar jag jobba 11.30 idag till stängning. Efter det ska jag över till Angelica på lite mat. Hon och Thomas har en breake från varandra just nu och hon vill inte vara ensam, vilket jag helt och fullt förstår.

Det är fortfarande dåligt med uppdatering på bilder, men vet ju inte vart sladden är, ha tålamod :)

TACK för kommentarer, men de kommentarer som är anonyma kan sluta skriva. De tas inte på allvar eller så. Kan man inte stå för det man ska skriva så låt bli.

Jonas och pappa hade inte stött på varandra på¨båten, men båda hade haft det bra. Jonas och pontus hade vart på spa och Jonas snodde lite spa-produkter med sig hem till mig :) haha. Snällt av han :D Tack hjärtat!

Får se idag då om vi får bilen eller hur det blir... Hoppas på det!

Neh, nu måste jag göra mig klar för jobbet tror jag hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0