Lördag kväll

Sitter nu hemma i soffan. Har jobbat hela dagen så det är skönt att va hemma :)
Fick först sms av Jonas att han skulle åka med på kryssning med Brika... ca 10 minuter efter det ringer min käre far. Då sitter han på Tempel bar vid slussen med Dennis. Då ska dom åxå åka med Birka :)
Åh va skööönt kände jag då, Jonas har ögonen på sig :) En liten stund senare ringer pappa igen då är han och Dennis på väg till mitt jobb. De va såååå kul att se dom igen, va ju så himla länge sen :) Klappa på magen och va allmänt stolt pappa idag :) Kändes mycket bra.

Så ikväll då... Köpte sallad med mig hem och sen lite chips och dipp :) Tänkte att jag skulle mysa ihop mig med mig själv lite :) Har faktiskt börja njuta mer av de ensamma dagarna/kvällarna jag har ibland. Bara det inte blir för ofta. Jonas är ingen sån som gillar musik så värst, så så fort Jonas inte är hemma passar jag på att poppa här hemma :)

Det kommer ut bilder snart igen, måste bara hitta min sladd till telefonen... Tog så bra bilder med den kameran utan att tänka på det... men vart är sladden då?

Nehe, imorn ska jag jobba igen. Samma tider som idag... och hallå... hur va de nu med klockan egentligen? Ställer vi om den i natt eller imorn natt? Och är det fram eller tillbaka? Så himla dålig på att minnas det där. :D


Kommentarer
Postat av: Nea

Haha, du fick finbesök två ggr denna vecka.. Kramiz

2009-10-25 @ 11:59:43
Postat av: Anonym

Ja han kan ju behöva någon som håller ögonen på honom...

2009-10-25 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0