Tack för hjälpen och mat i ugnen :)

Först vill jag tacka min söta Johanna för att hon fixade till min blogg igen :)
Blir så där när man har tummen mitt i handen när det gäller att fixa sånt på datorn :) Tur man har söta kompisar som kan och vill hjälpa till. Så TACK SNÄLLA! Puss på dig!

Annars så har min dag varit slö... Bebisen har bråkat med mig hela natten och hela gårdagen så jag va lite trött idag. Blev att ligga på soffan mest o försöka vila lite. När Jonas väl kom hem bar det iväg till Coop för att handla till middagen. Så nu står det hasselbackspotatis i ugnen och jag ska snart steka på kasslern lite :)
Visst låter det väl gott?

Angelica va förbi en sväng efter jobbet... hon skulle tillbaka dit nu efter stängning för att prata med chefen... gah, hoppas de går bra för dig.

Imorn blir det stängning för min del... öppna onsdag och torsdag sen ledig fredag och lördag! Har ni hört va? Jag är faktiskt ledig en lördag! Hahah.

Nehe, maten gör sig inte själv så jag får nog ta o hjälpa den lite :)
PÅ återseende!

Kommentarer
Postat av: Nea

Låter som du har fullt upp, men hör gärna av dig, Puss på magen

2009-10-13 @ 12:07:12
Postat av: Hennu.

sv: tack :) tycker inte du har liten mage! du har ju mycket större än mig redan nu :p haha!



vi har inte kommit på nå tjejnamn iallafall, killnamn är väl lite mer som vi kommit på.. ni då?



känt mycket sparkar och rörelser? kanske sammandragningar också?



tycker du ska uppdatera mera :D

2009-10-21 @ 10:30:21
Postat av: Anna

Dags för lite mer uppdatering här tycker jag ;)

kramar Anna

2009-10-21 @ 19:25:31
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0