God morgon!

Klockan har precis passerat 07 och jag är uppe :) Ska jobba min sista schemalagda dag på 7-Knop. Känns otroligt skönt att veta att jag har ett annat jobb jag ska infinna mig på imorn :) Slippa allt som har med Knopen att göra.

Ska jobba på Testolin med Angelica igen, sköööööönt! Jobbar mån- tis 11.30-18.30 ca sen jobbar jag fre-sön 8- 15-16 ca :)
SKIIIT sköna tider :)

Sitter här hemma vid matbordet, kaffe koppen står så fint bredvid mig :) Jonas sover och Caroline ligger kvar på soffan och sover. Hennes kurs på Sköna hem igår hade gått bra, idag ska hon tillbaka igen och få göra massa roliga grejer. Dom ska lästa om en person och lära känna denne genom texten och sedan göra ett rum till den som passar :) Hur kul är inte det? Igår fick dom 2 bilder där som skulle plocka ut 6 färger från för att sedan göra en uppgift... hon och hennes klasskompis valde en blomma haha. Färgerna blev 2 gröna, 2 rosa och 2 lila... Uppgiften efter va att göra ett kök i dessa färger! GRÄSLIGT!!! :P Skulle inte jag köpa i alla fall. hahha.

Nehe, nu tickar min klocka på massor märker jag. Kläderna ska på och gaddarna ska borstas sen ska jag infinna mig på jobbet snart med. Give me a day like yesterday!!!! JAAAAAA! Vill hem tidigt!

Höres en annan dag! Helena rapporterar från köksbordet!

Kommentarer
Postat av: Nea

Lycka till på nya jobbet!Kommer gå superbra!Puss på magen

2009-09-21 @ 08:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0