Helg igen, full med jobb.

Fredag kväll och jag sitter ensam här hemma. Ovanligt va?
Har jobbat idag, fick sluta redan 12.30, åkte då med Miriam till Sickla för att gå på duka... Men då finns inte den kedjan kvar. Den har gått i KK... hmms... aja, letade vidare efter de vi skulle ha. HIttade på åhlens senare, då fick även jag en liten present :)
Blev glas underlägg och grytunderlägg i sten :) Jääätte fina, med en blomranka på. Tack snälla söta!

Imorn är de åxå jobb som gäller, Sara ville byta så jag öppnar imorn ist för att börja 11. Men de är skönt att jobba morgon. Tack för det med. hehe.

Har vart och pratat med Angelicas chef idag med. Har kollat lite om jobb o så där. DOCK så kan han inte erbjuda mig mer än 3-4 dagar i veckan och de kommer innebära att jag kommer sänka min lön med ca 2-3000 kr/mån. Vet inte riktigt om det är värt det. Är bra less på knopen och situationen där... och tänker på magen med hur mycket den tål. De är stressigt och tungt på Knop... fasen va svårt de blev :S Men ska fundera till söndag så får vi se hur jag gör.

Går inge bra på tv i kväll heller. Vet inte vad jag ska roa mig med. Blocket kanske?
Aja, de visar sig...
Ha de fint! Och klä er varmt, för det är kallt ute nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0