Jonas första natt

Idag ska Jonas börja jobba natt. Första natten för honom. Han jobbar nu mellan 7-10, sen kommer han hem och sover så jobbar han 22-7 igen. Kommer gå så bra för honom.
Själv glömde jag ringa BM igår och boka ny tid. Ska komma ihåg o göra det idag.

Annars så har jag en skön vecka framför mig. Ledig igår, jobba 8-? idag, ledig imorn, jobba 8-? på torsdag, ledig fredag sen jobba lördag o söndag 8-?.
Imorn kommer Jenny och Pontus hit och sover. Vad ska vi äta? :P
På fredag kommer Carro hit och ska sova här hihi. Mysigt :)
Annars händer det inte så mycket mer denna vecka.
Nästa vecka börjar jag jobba på det nya cafét... Caffé Testolin :) JObba med Angelica igen :)

Nehe, kaffe sen duschen innan jobbet.

Uppdaterar senare igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0