v.19 Välkommen!

v.18 (17+5)

Ny vecka igen då :)
Magen som ni ser växer sakta men säkert (hoppas jag). Imorn är det dag för UL... spännd och förväntansfull, men ändå nervös på nått sätt...

Jobba jobba jobba... Lungt på jobbet, men ganska skönt.

Jonas jobbar fortfarande natt, men nästa vecka är det dag tid igen som gäller.
Var till Kungens kurva idag en sväng. JOnas köpte nya gardiner till oss hihi. Röda och fina. Lite mer höst liksom.

Annars då? Neh min telefon funkar ju inte som den ska nej. Men ska låna Jennys gamla nu. Så snart kommer man kunna ta kontakt med folk som vanligt igen :)

Nehe, ligger i sängen och trodde jag skulle sova. När Jonas va hemma så halv sov jag heeela tiden. Så fort han åkte till jobbet blev jag pigg. Har sovit ensam sååå många nätter nu, men ändå är jag inte van vid det. hahah.

Köpte ny BH i veckan föresten. Gah va dyrt de kan vara... Gick till Change för att få ordentlig hjälp med storlek och så. Min nya storlek är nu 70 F... ska ha 65 egentligen, men då jag är med barn så blir de större. Heeelt galet. BHn fick jag betala 185kr för endast för att jag vart medlem. Så tackvare det fick jag 50% rabatt. Alltså skulle den kostat 370kr ist :S Hur sjukt är det inte?

Aja, nehe, kolla tv o försöka sova nu då. Imorn ska gardinerna upp :D Jaaaaaaaaaa

Natti natt gott folk och imorn får ni se bebben min :) Men först ska vi blivande föräldrar titta på den :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Lycka till på UL idag!

2009-10-01 @ 08:56:21
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: nea

Spännande med ultraljud,minns båda med stort hjärta;-) först då man fattar att man faktiskt har ett barn därinne.. Lova att du messar bild sen,puss på magen från styvmormor,hihi

2009-10-01 @ 09:55:07
Postat av: Hennu

Hej.

Berätta, hur gick det på UL för er?! :D Kram

2009-10-04 @ 12:57:25
URL: http://hennu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0