Vakna nu då!!!!!!!!!!

Väntar på att Jonas ska vakna så jag kan få lite lunch i magen :)
Va till Knop förut och snodde lite sallad. Jonas får ägg/räk-sallad och jag gjorde ost/skink-sallad :)
Börjar känna mig RIKTIGT hungrig nu, men vill ju inte äta själv... överväger dock att göra det ändå.

Glömde säga här om dagen att Nea och hennes klasskompis va förbi på en kaffe på mitt nya jobb :) Tack för besöket, hoppas de blir fler gånger :)

Jonas jobbar ju på Banverket nu juh.. de har jag ju sagt. Deras kontor ligger i Västberga, bara några få korta meter från G4S... Igår när det blev rånat satt jonas i fönstret och kolla efter helikoptern... Helt galet att det händer så nära liksom. Det som skulle vara så säkert där ute liksom, ända sättet (som dom själva säger) att ta sig in är att spränga sig in. Vilket som INTE gjorde, dom slog ju bara sönder tak-fönstret. Vad är det för säkerhet?
Aja, värsta Hollywood filmen liksom. Sjukt att de finns så grov brottslighet i Sverige ändå...

Aja, nehe, kolla lite till, sen MÅSTE jag äta!!!

PS, NU HAGLAR DET!

Kommentarer
Postat av: Nea

Tack själv,verkar jättemysigt ställe du hamnat på,hoppas du kan trivas där!Ja,helt otroligt att sånt händer,verkar va farliga killar det där,usch.. Puss på magen

2009-09-24 @ 14:15:16
Postat av: Hennu.

Nu skrev jag upp min bloggadress :) Kul att du uppdaterat igen, hihi. kraam!

2009-10-07 @ 21:48:31
URL: http://hennu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0