Välkommen till en ny vecka igen! v 18 <3

Idag är det dags för vecka 18.
Händer inte så mycket inne i kroppen just n, det växer mest och mamma väntar på att det ska börja röra sig där inne. :) Vikten på bebisen är 200 gram ca och är mellan 18-20 cm lång :)

Nästa vecka ska vi på ultraljudet :) Längtar som bara den, Jonas åxå tror jag :)

Har börjat på det nya jobbet nu, är vääääldigt lugnt och stilla jämfört med Knop. Det går bra där nere och jag trivs!

Nu ska jag väcka jonas för att vi ska lämna in bilen på service typ, fast ändå inte :)
Idag är jag ledig och vet inte vad jag ska roa mig med...
Kolla alla tv kanaler kanske? :P
Har ju fått Boxen nu, så vi har 350 kanaler att titta på i 2 veckor. SKÖÖÖNT!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du kan ju alltid ringa mig om du inte har något att göra :)

Kommer ni när Becka fyller?



kram

2009-09-23 @ 10:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0