Denna veckan alltså....

Oj oj vad den här veckan är full...
Så här såg/ser den ut:
Måndag: 13.00, fixa naglarna sen ut till nacka för att leta kläder
Tisdag: Träffa Jossan, fortsätta leta kläder
Onsdag: Träffa prästen sen försöka tvätta och städa, ev. baka lite mer
Torsdag: Försöka tvätta och börja fixa kläderna inför dopet, åka och köpa present till Jonas
Fredag: Fixa en massa, fixa mat tills Jonas kommer hem för att fira hans 30 års dag.
Lördag: Dop+30 års skiva, Vincent åker till farfar
Söndag: Får hem Vincent och Jonas tillbaka till skåne.

MASSOR att göra som ni ser. Jag ska försöka fixa klart en massa på fredag så när Jonas kommer hem kan vi bara ta det lugnt här hemma i lugn och ro. Firandet får vänta tills på Lördag.
Upp tidigt på lördag för att fixa i församlingssalen innan dopet. Har bestämt att ge Vincent mat vid vissa tider så han är mätt och belåten när prästen ska vattna honom ;)

Aja, ja hitta till slut byxor som jag ville ha, nu ska jag upp på vinden och leta fram skorna jag vill ha till bara :) När ska jag hinna?
Mina naglar blev i alla fall super fina :D Fick även kristaller på dom :D

Nehe, om 45 minuter ska jag mata Vincent igen sen blir det sömn <3 LOVELY!!!!

Hänt i veckan:
Dom satt på Il piatto i Forum Nacka och åt mat. Till maten tog dom varsin läsk. När dom var klara att gå så blev den yngre systern törstig igen. Bad då den äldre systerna som stod närmast att ge henne läsken. Så här lät det:

Törstig syster: Neh jag vill ha lite mer cola.
Andra systern: Suck...
Törstig syster: Ge mig colan(lite arg på rösten)
Törstig syster: GE MIG COLAN(helt desperat)

Andra systern börjar skratta och härmar den stackars systern så den törstiga systern fräser ner i glaset lagom som hon ska dricka lite. Det resultera i att den törstiga systern fick nöja sig med att colan hamna i hela ansiktet istället för den törstiga strupen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0