Glad påsk

I nästa vecka kommer det absolut defenitiva svaret på lägenheten. Vi är ju 98% säkra på att vi fått den, men de ska ju in lite uppgifter som styrker vår inkomst osv. Hoppas dom inte tycker det är nått galet nu bara. :)
Satt idag och hitta massa fint som jag vill ha sen :) Fina ord lite överallt. Kollar även efter sängram/gavel till oss. Vill ha nått fint där inne. :) Gärna nån som man kan ställa saker på sen :D

Idag blir det kryssning då. Har packat Vincent väska så den är klar med allt. Annars kan dom väl köpa nått om de skulle saknas, men de tror jag inte.
Igår va vi hos Farfar Janne och Irene, blev bjudna på pizza :) Blev MASSA kackel som vanligt när man är där :) Får se hur de blir till dopet sen, ev. så hjälper dom mig med smörgåstårtan/tårtorna :D Aja vi får se.
Imorn är tanken att vi ska ut till Patrik och Rebecca... Men dom va lite sjuka i veckan så vet ännu inte hur det blir. Men får se sen :)

Nu ska jag nog fundera på ett bloss, sen kläder till ikväll sen ska jag duscha :D Packa ner de nödvändigaste till oss med. :D Yeah yeah!

GLAD PÅSK!!!!!


Kommentarer
Postat av: suck

varför lämnar man bort en tvåmånaders bebis för att ut o festa?

2010-04-03 @ 21:15:57
Postat av: Anonym

Här man nått att säga i bloggen så gör man det öppet, annnars ger man fan i det. Bara välja, håll käften eller tala öppet!

2010-04-03 @ 23:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0