God kväll!

Sitter här hemma i soffan o jäser. Har lite ont i kroppen efter allt målande här hemma, men nu är det ÄNTLIGEN klart! Imorn är det städning som gäller, Vincents farmor och Perre kommer hit imorn med för att hjälpa mig upp på vinden med MASSOR grejer. Problemet är bristen på plats där uppe, men hoppas vi får plats med allt :D 
Vincent möter oss med ett leende på läpparna hela tiden, och jag smälter ju <3
Han har blivit så stor mitt hjärta, ska på 2 månders-kontroll på fredag, spännande att se hur mycket han växt nu på nästa 2 veckor :D sist va han 55 lång och vägde 4545. :)

Nu ska jag kolla vidare på tv, skicka precis uppgifter till skolan, va tvungen att verkligen sitta ner o få in det, annars kommer jag aldrig hinna. Lägenheten är inte lika viktig som skolan.

Men neh, nu struntar jag i detta :) Höres en annan dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Nea

Gud så duktiga ni är! Är så stolt över dig! Kommer upp o kikar sen. Nån jäkla idiot har vart på min bil, så nu får jag ej upp förardörren o kan ej låsa dörren.. suck, alltid är det nåt. Händer mycke nu,vill ej skriva här. Ha det bra,puss på er

2010-04-15 @ 15:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0