Jonas 30 år!

Stort grattis till min älskade sambo och blivande fästman idag på hans 30 års dag!!!!
Det väntar lite hemligheter här hemma på honom idag. Han är kvar nere i ängelholm men kommer senare idag! Hoppas allt går som jag planerat, annars vetti fan vad jag ska göra med allt. :S
SKIT SAMMA!!!!
Imorn stundar dopet också... Tänk vad tiden gått fort, tyckte inte det va länge sen jag bokade dopet. Han var då ca 3 veckor gammal bara. Måste vara ute i god tid när det gäller kyrkorna här i innerstan. Allting ska vara klart tills imorn i alla fall. Hoppas allt räcker nu bara. hihi.
Efter dopet åker Vincent hem till sin Farfar för att spendera natten där. Vi andra går ut på vår stammis krog och firar Jonas med pompa och ståt <3 Hoppas och tror han blir nöjd med allt denna helg.

Nu ska jag starta med allt här hemma så man är klar tills Jonas kommer :D

Skriver och berättar en annan dag hur helgen gått! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna - Gravid v.30

Grattis på honom :)

Lycka till på dopet imorn gumman!!!

Saakna!!

2010-04-30 @ 09:42:55
URL: http://myownrubbish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0