Vincent 3 månader

Igår blev mitt lilla hjärta 3 hela månader. Tiden har gått så djukt fort. Kan inte fatta att han är mitt barn, men lyckligast i världen är jag över det!
Han är en sån solstråle :) Ler så fort vi pratar med honom och myser in sig som tusan här hemma. :D
Varje gång han kommer upp på bröstet så ska han börja slänga med huvudet (slår aldrig fel) och moster Fia och jag har ganska beniga nyckelben, men ÄNDÅ varje gång så slår han huvudet i dessa. Resulterar i lite gnäll för att sedan bli glad och göra om det en gång till. :D hahah, mammas lilla knäppis.
Idag fick moster Fia ta hand om honom medans jag målade sista väggen här hemma. Eller ja, alltså de är ju sovrummet och sen en fönstervägg till, men de skiter jag i just nu.
Mäklaren kommer imorn så jag har bara tagit det viktigaste till dess.

Idag bär det av till Tyresö, Jag, Moster Fia och Vincent ska ta bussen bort dit. Ska först hälsa på Irene på hennes jobb och sedan ska vi hem till dom på lite kaffe. Får se om Vincents farfar kommer hem lite tidigare än vanligt oxå.

Men aja, de här duger ej, ska man göra istället då? Plocka ner lite smått i skötväskan kanske. :D

Höres en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Shit vad tiden gått fort.. och det tycker jag med Lowa också. Igår blev hon liksom 4 veckor. Har inte hunnit fatta att det är april redan - snart maj.. galet :) Dagarna bara springer iväg. Men OJ vad mysigt det är att vara mamma. Nu börjar Lowa le lite smått också.. och tittar nyfiket på sin mobil som hänger över skötbordet. hihi :)

Trevlig helg.

Kram Anna

2010-04-23 @ 20:14:24
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0