4e advent

Tänk att det snart är dags att fira jul, även detta år ;P
I år firar vi julen hemma hos oss tillsammans med både min familj och delar av Jonas familj :) Hans mamma och hennes man ska vi fira med en annan gång. Men det känns otroligt kul att vi ska fira alla tillsammans, inte många familjer som gör så :D Så denna vecka är späckad med planer. Handla maten, laga den, köpa fler klappar, städa och fixa o en himla massa mer. :D

Dagen idag har bara sprungit förbi. Jonas fick jobb tidigt imorse och när han kom hem så hade han köpt frukost med till oss, så blev en mysig frukost stund med alla 4a ljusen tända :D Gick såklart och la oss sen igen :) Sen resten av dagen har inte bjudit på så mycket mer. Har ätit en massa och lekt med Vincent och sovit ännu mer :)
Men känner faktiskt att min förkylning börjar bli bättre :D JAA! Halsen gör dock ont nu och lite små hosta, men kan andas genom näsan och det är guld värt när man ska sova :D

Igår hade vi en liten mini jul här hemma. Nea och lillasyster Mirjam kom upp och hälsade på :D Fikade och snacka massa skit :) Bytte julklapparna vi hade till varandra med. Dock hade vi sagt att det egentligen inte skulle ges några, men Nea hade med sig till oss i alla fall. Gulliga du! Mirjam fick köäder av oss och dom passade super bra :D Nea fick samma som alla andra ska få så det avslöjar jag ju så klart inte :D Vincent fick ett typ piano och vi fick votivljus från PartyLight (och dom doftar ljuuuuvligt) sen fick vi 2 burkar, en till kaffe och en till te. :) Passade bra eftersom vi hade nästan samma serie till pasta redan innan :D TACK!

Måste bara säga att jag tycker det är rätt roligt hur folk har ork att bry sig om vad som händer här hemma. Och tydligen irritera sig på det haha. Vad vi gör och inte gör här hemma är upp till oss. :D Om nån/några är så avundsjuka på vårat liv så läs inte bloggen. :D JAAAA så va det sagt.

Och med det vill jag även säga att jag vet att ni är MÅNGA som läser min blogg och det tycker jag är kul. Men vilka är ni egentligen? Ska i dagarna som kommer låsa min blogg, just för att folk inte ska bli avundsjuka på hur vi kommer ha det, nämligen UNDERBART!

Så ni som vill fortsätta läsa bloggen kan kontakta mig så fixar vi lösen om några dagar :) Va säger ni om det? Och hur ser er vecka ut och vad sker på julen?


Kommentarer
Postat av: Hennu

Jag vill ha lösen! :D

2010-12-19 @ 20:37:32
URL: http://livsdiamant.blogg.se/
Postat av: Nea

Tack själv för ett kort men jättemysigt besök med fika o mat o superbra julklappar:-) Ta hand om varandra! Jag är kvar i sörmland tom nyår,sen är jag lite längre söderut, vi ses o hörs,kram

2010-12-19 @ 20:43:03
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Ge mig lösenordet :D jag vill såklart följa dig och din familj i bloggen <3

2010-12-19 @ 22:07:01
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Elin O

I veckan blir det köpa sista julklapparna, på julafton åker vi och träffar Pontus mamma , lukas farmor. vi firar jul där, sen annandag blir det nog att träffa pontus pappa och tjej...

Annandag blir det fira hos mamma med syskon samt staffans barn samt barn barn.. Fullt hus....

Jag vill ha lösen om jag får:)

2010-12-19 @ 22:18:56
URL: http://megaelin.blogg.se/
Postat av: Elin O

I veckan blir det köpa sista julklapparna, på julafton åker vi och träffar Pontus mamma , lukas farmor. vi firar jul där, sen annandag blir det nog att träffa pontus pappa och tjej...

Annandag blir det fira hos mamma med syskon samt staffans barn samt barn barn.. Fullt hus....

Jag vill ha lösen om jag får:)

2010-12-19 @ 22:19:54
URL: http://megaelin.blogg.se/
Postat av: Cecilia - mamma till Ella

Jag vill så klart också ha lösen, om jag får! :)

2010-12-20 @ 09:16:20
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma till Liam

07-08 till 10-11 är FYRA ÅR

2010-12-20 @ 14:54:19
URL: http://mammatillprinsliam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fulla med fläckar ja...... Som inte ens gick bort

2010-12-20 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0