andra advent





Jag vet, de blev suddigt som satan när jag skulle fota. Är inte så bra på att hålla kameran still och utan blixt måste man stå blixtstilla haha.
MEN, idag köpte vi ny gran och ljus till den. Blev så ivrig så jag slängde upp den direkt haha :) Men vad mysigt det blev i vintermörkret. :)
Dagen startade tidigt som vanligt, Jonas va inte alls sugen på att vakna fast jag gjort så god choklad till honom och tänt andra ljuset i advent. Men men, jag tog mitt kaffe och myste med Vincent tills han ville sova igen :) Gick bra det med.
Somnade till en sväng jag med och när vi vaknade igen tog jag mig en promenad. Det va verkligen behagligt :)

När jag kom hem igen hade Vincent blivit trött så jag natta han igen och vi tog oss lite lunch.
Men jag blev så otroligt trött så jag tog mig en liten vila. Efter en stund kom Vincent och Jonas och väckte mig och hade då bestämt sig för att vi skulle åka och köpa granen då.
Vi tog oss även en sväng på babyland, skulle haft en pulka, men kom hem med ny bilstol till Vincent istället :)

Nu måste jag ju bara säga STORT tack till era kommentarer. Jättekul att se några nya ansikten och hoppas det fortsätter så. Det är sånt som gör att man vill fortsätta skriva, när man faktiskt får respons på det man skriver.
Och tack även till Cecilia, Ella är så himla söt hon med. Hon ser så go ut med sina runda kinder :) De är ju bara för gulligt på dom små :)

Så lämna gärna fler kommentarer så kan det bli så att jag bloggar mer :P

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Vilken fin gran ni har :) Vi måste också köpa ny. Vart hittade ni eran gran och slinga?

Kram Anna

2010-12-05 @ 21:09:25
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Det lät ju skitbra. Smidigt utan trassel. Ljusen är rätt små också va? Det är finast tycker jag. Kanske får ta och åka till Rusta o kolla på gran nån dag :) Eran var jättefin :) va mysigt det ser ut.

Japp lägger nog ut efterbild på möbeln imorgon :)

Kram

2010-12-05 @ 22:34:14
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Ja den var verkligen jättefin, och formen var perfekt. Vår förra plastgran var så smal på något vis, smal och gles så den åkte vi med till tippen när vi flyttade. Er ser riktigt fin ut så det får bli Rusta nån dag :) Finns det olika höjd på granarna el? 210 verkar lagom. Vill ju ha en stor och ståtlig gran ;)

Kramar

2010-12-06 @ 09:03:36
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0