Dag 7- Min bästa vän

Jag har otroligt otroligt fina och goa vänner, Angelica, Sofia, Jenny, Stina, Jossan, Elin och ja ni är mååånga.

MEN, jag har EN bästa vän om man ska se det till hur vi pratar och vad vi pratar om.
Det är någon jag kan säga allt till, även fast personen i fråga kan döma och tycka och tänka, så är det dennes åsikt och det är något denne får ha.
Men det är den första jag ringer om det är något och vi har gjort så sjukt mycket galna saker ihop.

Såklart så är det ju min syster yster Sofiian. Vi är verkligen tighta och kommer nog alltid hålla ihop. Lillasyster Becka, är så klart också en av mina bästa vänner, men Sofia och jag som är lite äldre och mer vana, förstår varandra mer liksom.

Så är ju Jonas en av de närmsta vännerna jag har. Vi har mycket saker i hemlighet här hemma :P Nerrå men vi pratar om allt och inget och vissa saker behåller vi ju så klart för oss själva. Man måste ju få ha ett privat liv med...

Men, min ABSOLUT Bästa vän, Sofiian!!!

Kommentarer
Postat av: sofiia

AAAAAAAAAAW Vad söt du är! Vet du vad? Du är min bästa vän också! Och jag älskar dig! :) <3

2010-12-02 @ 23:02:42
URL: http://fiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0