Lite blandade bilder

Nu var det dags igen att bjuda er på lite bilder igen. På Vincent såklart från November/December.



Han älskar att dra i handdukarna :)



Aldrig är han nöjd med hur gardinen hänger, haha.



Vi hänger båda på samma sida, det är snyggt!



Åh mamma har nått jag vill ha, en kamera :)



På kameran fanns det ett band som jag vill tugga på :)



Om jag drar lite så kanske jag får hela kameran av mamma, eller?



Nehe, de ända jag fick va en kamera upp i nyllet hahah.



Dra fram hakan är nått jag är bra på.



Moster-gos



Haha 4 tänder men vill bara visa 2 :) Och en knasig min förstås.



Nej fy, tummen är INTE god, men ändå ska den in.



Bara för att jag är så söt, säger i alla fall min mamma.



Jag bara älskar att vara med på kort :)



Åh tjenna ;)



Om jag står så här och hänger mig bakåt... Va händer då?



Ja om jag släpper ramlar jag ju förstås.



Jaa, vad säger man?



Inte får jag bita i sängen heller säger mamma.



Åh vad jag är glad!



Helt klart mina favorit leksaker, en bunke, stekspaden, ljud och djur-boken och Mössens julbok.



Hahahahha. :)


Oj oj oj vad ni fick bilder nu ;) Hoppas ni blev nöjda ett tag framöver. :)

Jonas är på jobbet nu, har natt denna vecka (22-06) vilket innebär ensamma nätter, OGILLAS!!!
Det innebär också att vi inte kan göra något denna vecka då han behöver den lilla sömnen han får. Men men, bara bita ihop, veckan är nog snart slut haha.

På tal om veckans slut. På fredag är det dags för BVC igen, 10 månaders läkarkontroll tydligen(?). Sist vi va där va den sista september, så ska bli spännande att se vad som hänt sen dess. Vikten lär inte ha förändras super mycket eftersom han är mer igång nu liksom. Men längden :) JAAA!

Nej, nu får det vara bra för ikväll. Någon som behöver kurslitteratur? Arbetssätt och Lärande, Fritidskunskap eller/och kommunikation?

Kommentarer
Postat av: Nea

Finfina kort, och tack så jättemycke för julkortet, kika i er brevlåda närmsta veckan, dyker kanske upp något till er med;-)

Kramiz

styvmorsan

2010-12-07 @ 07:46:54
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Vilken liten sötnos :)

2010-12-07 @ 11:43:22
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Linda

Guud vad stor han börjar bli :D

2010-12-07 @ 16:45:35
URL: http://laai.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaa haha jag är tillbaka men det går inge bra än :p

Jaa! sist jag såg han va ju där i sommras på ditt jobb så stor skillnad är det :P

2010-12-07 @ 18:27:29
URL: http://laai.blogg.se/
Postat av: Linda

2010-12-08 @ 16:49:07
URL: http://laai.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahah vad duktig jag är som tryckte på enter för snabbt :P

Nej de va det inte, har inte kommit igång med de än men han planer på att ta upp det på en tid som jag har om någon vecka... Känner att det är dax nu :P

Jo det kommer kanske bli så. Men schemat är inte helt klart än men det blir nog bra tillslut :P

Ja vi får ta o göra de :)

2010-12-08 @ 16:52:06
URL: http://laai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0