Vilken julhelg

Så var julen över även detta år. Och vilken jul det blev dessutom :) Hela huset fullt på julafton av våra familjer. Blev massa mat och prat. Några tog sig några öl och vi tjejer höll oss till vin :) Tomten kom på besök med massa klappar också :) Räknade att Vincent fått 25 julklappar. :D JISSES! Ni skulle vart med och sett hans hög här hemma. Haha. Bara bra grejer dessutom :) Kläder i massor, gungstol från jabbadabbado, svart Bobby Car och massa fler leksaker :) Är verkligen super nöjd med allt han fick, kunde inte blivit bättre :)

Själv fick jag ett hänge av min kära syster från C STHLM, det står "syster" på ena sidan och "älskad" på den andra :) Och ett super gulligt ljus som också är till syster :) Fick även raggisar och jultriss :) Och min alldeles egna julgrupp med. :) Första gången jag får någon :)

Ja ni, det har varit så mycket att stå i denna jul så har glömt hälften av allt som hänt haha. Men igår kom Jenny och Pontus över och julbordet dukades upp än en gång. :) Så trevligt och mysigt så. :) Vincent fick klappar och jag fick en bukett blommor :) TACK!

Ett stort TACK till er som varit med och gjort denna jul till en helt underbar högtid! Vi är otroligt tacksamma för erat sällskap och klapparna till Vincent. Hoppas att ni är lika nöjda som vi är :)

Lägger upp lite bilder en annan gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0