1 månad <3

Idag är vår lilla prins 1 månad gammal. Tiden har gått så fort, kan knappt förstå allt. Känns så länge sen vi åkte till förlossningen och att vi låg inne på neonatalen. Men det är ju faktiskt inte alls länge sen egentligen.
Så overkligt allting egentligen. Han är en månad, han som inte ens ska vara född ännu. :)
Såklart är jag överlycklig att jag har honom hos mig redan. Men det va lite oväntat när allt hände. Det finns ju lite posetivt av att han fick vara kvar på SÖS en stund. Vi hann ju göra klart lite under den tiden. Allt fanns ju inte här hemma när han kom ut. Så den möjligheten med sköterskor som tog hand om honom när vi ordnade allt hemma åt honom tackar vi för. Inte alla som har den lyxen ändå. Skönt för honom också på ett sätt, att inte behöva flänga runt med oss när vi fixade allt. :)
Han har växt 3 cm på längden, han väger 2545 nu och hoppas han väger mycket mer imorn när Mona kommer. Hon kommer nog för sista gången imorn om han gått upp massor i vikt. :) Hoppas vi lyckats mata på honom massor. :) Fick order om att mata till efter han ammat, så han får först bröstet en stund sen får han ersättning så han ska öka MYCKET i vikt :)

Den närmsta släkten förutom Nea har hunnit träffa honom nu. Hoppas Nea också kan träffa honom snart. Planen var egentligen som så att vi skulle åkt ner till Flen idag så alla fick träffa honom. Och att vi skulle ha en hel dag på oss där. Men så blev dessvärre inte fallet. Jonas blev inringd på jobb idag, så vi tog Flen i fredags. Dock hann vi inte med så mycket då vi hade planer för kvällen. Men en liten stund och mat med familjen fick vi. Synd bara som sagt att Nea inte hann hem. :( Det går fler tåg :P (om sj sköter sig).

Så idag då hade man ju kunna fira lilla prinsen, men så blir det inte. Men det gör inget :)

Själv fyller jag år om 1½ vecka ca, nån som vill komma på fika? Anmälan senast dagen efter :P Inget att fira och present från Jonas har jag redan fått. :) Tack hjärtat! Fick ny telefon igen. Dator och telefon i ett :) Tack tack, är super nöjd med den :)

Nu ska jag nog väcka min son så han får äta ännu mer :)

På återseende mina läsare, om ja har nån haha. :D

Kommentarer
Postat av: Nea

Tyvärr jobbar jag ju på din födelsedag, men ska kanske upp i helgen el nästa helg o träffa Ly, vi måste komplettera vår uppsats, så då kan jag komma över. Kanske måste ja ha Mirjam med mig... Men jag hör av mig,puss

2010-02-21 @ 17:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0