Första BVC besöket

Idag har vi varit på BVC för första gången. Gick fort då Ingegärd skulle till sjukhuset med sin egen son. men vi vägde honom i alla fall och han väger 2745 g idag. Har bara gått upp 45 gram under de här dagarna. Men då ska vi komma ihåg att han spydde ganska mycket i natt med och det va ett tag sen han hade ätit då med.Men sköterskan va nöjd ändå.
Annars så har det inte hänt så mycket den här veckan. Jonas jobbar natt så jag är ensam om nätterna vilket jag inte alls gillar. Har våldigt svårt att sova när han är borta redan innan Vincent kom... men nu är det ännu värre. Vet inte om jag inte vågar sova eller vad det är... somna kan jag i alla fall inte göra innan 3 på natten. Börjar kännas nu. Vaknar vid 9 varje dag och blir super pigg så då går jag upp. Sen är jag vaken hela dagarna tills nästa gång klockan slår 3 på natten. Ursh ursh.
Men inte skulle jag vilja byta bort min lilla skatt för lite sömn. :) Han är ju det finaste jag har. Mamma älskar dig Vincent!
I helgen ska vi fira min födelsedag här hemma. Blir bara lite fika så får de va bra så. :) Fyller ju ingen speciell ålder så det behövs inte firas så mycket.
På söndag ska vi kolla ett hus på Värmdö som en tjej hyr ut. Är på 65 kvm... lite större än här i alla fall. Så får se vad hon säger. Har även en annons ute om lägenhetsbyte. Så om nån vill byta en större HR mot vår BR så hör av er :)

Nehe, nu ska jag nog ta o mysa ner mig i morgonrocken och ta upp min prins :) Jaaaaaaaa <3

Ha de bra där ute!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nea

Om tågena går så kommer jag o Mirjam, har dock ingen present än... skickar den upp till dig sen,hihi...

Hör av mig senare ikväll,puss

2010-02-26 @ 05:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0