LYCKA!

Åh jaaaaa idag får vi komma hem :) Ni anar inte hur skönt det känns. Dock har min natt inte alls vart bra, Vincent va lite gnällig i natt och ville inte sova. Han fick mat både från bröstet och sonden och när jag trodde han va nöjd var det bara att börja om på ruta 1 igen :S Ja har sovit en timma i natt tror jag, eller ja inte i natt imorse innan 7 målet :S
Men men, det gör mig inget förutom att jag har väldigt ont i huvudet just nu :S

Så idag då när vi kommit hem... vad tror ni vi ska göra då? JO vi ska promenare med vagnen :) JAAA! Måste till konsum o handla lite... måste ha Baby semp i alla fall o lite mat hem till oss o så :) Ska dock inte vara i affären så länge pga alla bakterier. Men en liten sväng går bra :)

Nehe, nu då? Dricka upp mitt kaffe o kanske göra i ordning här i rummet på Neo. Ska bada Vincent för första gången idag med :) Hihi, myyys! KÄRLEK!

Jonas Mikael Blom & Vincent Jonas Fredrik Blom, Jag Älskar Er!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna - Gravid v.17

sv: haha de menar du inte ;) haha... Hälsa tillbaka till fisen med en puss... Skönt o få komma hem kan jag tänka mig o återgå till en "normal" vardag... :) Måste komma o klämma på han sen :) Pusss på gumman!

2010-02-04 @ 11:39:08
URL: http://sjolinjohanna.blogg.se/
Postat av: Nea

Skönt att få komma hem!-tänk på att säga ifrån nu till folk, ni behöver energi till prinsen o att få komma hem är en omställning i sig. Folk förstår om du inte orkar ta emot besök..

Älskar dig

kramiz

2010-02-04 @ 14:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0