Mys mys mys

Det är nog det ända vi gör här hemma, MYSER! :) Igår va Jenny o Puntus här och vi käkade gott och tog oss faktiskt ett glas vin. Tog oss 3 timmar för 1 glas haha. Smakade lite mysko fram till sista klunken hahaha. Det blev ett glas till efter, och de va liite godare i alla fall. Dock inte nått i mitt intresse längre att dricka. Men ett glas va gott i alla fall. Men blir så bökit när Vincent ville ha mat tidigare än vanligt då visste ja inte hur mycket han skulle få så han fick mat i flaska så fick han bestämma själv ist :) Men va mycket lättare det är att bara lägga han vid bröstet. Inge mer vin till mig på braaaa länge nu.
Nu ikväll ska vi över till Patrik o Rebecca. Väntar bara på att Jonas ska komma hem igen och att Vincent ska äta klart. Jonas vart nämligen inringd på jobb idag då de va kaos med spåren.
Jonas o Puntus gick ut igår och tog en öl, på vägen hem skulle han runda en kusknut och halkar. Får tag i en stolpe men tappar taget och ramlar och slår bakhuvudet i fasaden. :( Tyckte sååå synd om honom när han kom hem. Jordens bula i huvudet och hade ont. Kunde inte ge honom nån värktablett men han fick ligga på min arm en stund innan han la sig på soffan och sov. Men imorse så fick han en aövedon av mig i alla fall. Hoppas han känner sig bättre nu bara. Kunde ju gått illa det där.

Ja ja nu ska ja mata klart Vincent o göra oss klara att åka :) Men jag skriven en annan dag igen :)
På måndag får vi mysigt besök åxå, inte bara av Mona heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0