Tiden springer iväg

Tycker inte jag hinner så mycket om dagarna hehe. Tiden bara springen iväg för mig. Visst hinner jag ju det jag måste, men vips så är det dags att sova. :) Lilla Vincent vart 3 veckor igår redan :S Känns lite konstigt än. :) Sonden har vi tagit bort och ammar bara nu :) Han har gått ner lite i vikt igen efter men det är bara normalt :) Nästa vecka trodde Mona att vi skulle bli utskrivna åxå.

Annars så om Jonas inte jobbar imorn så ska vi till Telefonplan och titta på en lägenhet. Nästa vecka ska vi kolla på en del i ett generationsboende :) Hoppas vi får tag i något större snart :)
Ska även fastställa fadeskapet nästa vecka med :)

Har hunnit med lite besök i veckan med, så mycsigt så :) Får massa fina kläder till Vincent. :) tack så mycket.
Nu ska jag nog fixa mina naglar sen slumra en stund. Behövs egentligen inte då Vincent lät mig sova i 5 timmar i sträck i natt :) tack gubben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0