Besöket på BVC

Alltid lika spännande att besöka BVC :) Idag var det 6 månaderskontroll, även fast han inte är så gammal egentligen. Men han växer efter 6 månaders kurvan ändå tydligen :) Han väger nu 7400 gram är 66,6 lång och huvudomfånget är 42,2. Så visst börjar han bli stor :D Fick även svar på diverse frågor jag hade om saker som hör värmen och sommaren till. Skönt att få klarhet. Allting såg förövrigt mycket bra ut. Han charmade arslet av läkaren som inte kunde släppa honom riktigt :) Skönt att det går så bra med honom överallt.
Fick ny tid för 8 månaderskontrollen med synundersökning, så det besöket blir 30 september.  Ca 1,5 vecka efter flytten. Ville gärna inte ta det mitt i allting. :D

Stina och Casper följde med mig ner. Under tiden jag var inne hade hon bestämt med Linda att vi skulle leka allihop, så vi traska till 7 för att möta henne. Gick till mitt jobb och käka lunch, fick special sallad med kräftor :) SUPER GOTT! Plus personal rabatt hihi.

Prata med Jonas under dagen  för en lägesraport. Nu har dom tagit sig till Naxos istället. Paros va helt dött. Fanns inget att se, inga bra mat ställen, inga bra shopping möjligheter eller så heller. Då är det INTE roligt. Men nu har dom kommit över till Naxos istället då, så ikväll ska dom vara med på den stora stadsfesten som är varje år den 14 juli.  Dom hade även pratat med Apollo så dom får transfer från Naxos istället för Paros på hemvägen och det va inga problem :)

Just nu väntar jag ivrigt på att min goa vän Johanna ska höra av sig. Hon va på MVC imorse och var då öppen 3-4 cm (BF imorn, 15 juli) och hon kunde känna huvudet. Slemmisen har gått under dagen så nu är jag förväntansfull :D Hör av dig hjärtat!

Nu ska jag natta min son, han är tok-trött. Dags att börja packa väskan till Danmark med. Lägga ner sånt som man kan redan nu. Mycket smått för Vincents del som man ska hålla koll på. :D

Kommentarer
Postat av: Johanna - Gravid. v.40

Du får komma o skrika på ungen att h*n ska komma ut nu... Dagen D är ju här.. mohaha... <3

2010-07-15 @ 12:22:46
URL: http://johannnnnniz.blogg.se/
Postat av: Johanna - Gravid. v.41 (bf+1)

Kan du vråla till ungen o komma ut nu!!! :P <3

2010-07-16 @ 08:24:22
URL: http://johannnnnniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0