Får besök

Om bara några minuter går tåget från Flen till Stockholm. Mamma och Fia kommer upp och hälsar på i några dagar. Stod på vädret att det ska regna imorn, men det hoppas jag verkligen inte. Vi ska juh bada och sola imorn :D
Idag har det inte blivit något gjort alls.. eller JO, jag diskade och plockade lite tidigt imorse, men resten av dagen har jag bara myst med Vincent. Lite för varmt ute för att vi ska orka oss ut. Känns inte snällt mot Vincent faktiskt. Men imorn ska vi allt ut om vädret vill sig :)

Vincent sover nu igen, ska ta på han pyjamasen och sedan möta dom andra vid konsum när dom kommer. Ska laga mat sen med, men tror dom andra får göra det, för Vincent ska äta samtidigt liksom hihi.

Pratade med min älskade för nån timma sen med. Dom hade det minst lika varmt som vi här hemma. Dock hade dom blivit lite lurade. Dom skulle ta en buss till nån strand som skulle ligga nära staden, men det tog 1,5 timma dit, sen va dom fast där till 17 tiden. :S Hade knappt med sig pengar heller så dom hade bara fått i sig lite kex under dagen. INTE bra! Ikäll skulle dom ut och kolla VM-finalen och dricka biiira :D GOTT!
Eftersom jag får besök nu så borde veckan gå fort :D HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Om 9 dagar förlovar vi oss <3 Ska bli en mysig dag! :D Nu ska jag nog leta efter min klänning, sen tvätta av mig lite. Vincent får ligga i sin säng så länge :D

Kommentarer
Postat av: h - emmas mamma.

Svar: Okej :) Då skickar jag lösen och det till dig sen. Antingen här eller på FB. Beror på om du har inställningen att du måste godkänna kommentarerna innan de publiceras. Längesen jag kommenterade här, så minns inte om du har det eller ej. Om du nu råkar ha det, godkänn inte kommentaren med lösen och det sen isåfall :) Kram!

2010-07-12 @ 21:54:00
URL: http://hennu.blogg.se/
Postat av: h - emmas mamma.

Ne, såg nu.. Skickar på fejjan sen :)

2010-07-12 @ 21:54:19
URL: http://hennu.blogg.se/
Postat av: Johanna - Gravid. v.40

Nu har min slempropp gått :)

2010-07-14 @ 12:41:57
URL: http://johannnnnniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0