Hemma i Stockholm igen

Igår kväll (lördag) skulle vi egentligen komma hem. Men av olika saker så åkte vi hem redan i torsdags. Väldigt skönt ska ni veta. Skönt att få vara ensamma och skönt att få vara hemma. Jätte trevligt med Jenny och Pontus, men ibland är det bara såååå skönt att inte vara med NÅGON! :D

Danmarks resan va toppen! Stugan va liten och mysig med jordens största tomt och altan :D Blev väldigt mycket häng där ute. Gjorde badmintonbana och kubb bana. Vädret va varmt, men inte super soligt varje dag! Men när solen tittade fram passade vi alla på att vara i solen. Var nere vid stranden en hel dag när det var som varmast. Förlovade oss i onsdags men skumpa till frukost :D Drog sen bort till Klampenborg för bad, men vädret var inte så jätte bra så vi tog en tur i Köpenhamn med bilen innan vi åkte hem igen.

Igår blev det inte så mycket gjort. Var ute ovh handla present åt Jonas mamma men mer än så blev det inte. Idag ska vi väl försöka åka ut... Måste bli under dagen för kl 16 ska vi tvätta. Och vi MÅSTE verkligen tvätta. Finns inget kvar efter resan. Hihi.

Nu ska jag se om Vincent vill sova lite igen, ser så ut. :D Så vi får höras en annan dag, bilder från förlovningen och Danmark finns på Facebook.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Jag har följ din blogg ett tag nu, och skulle gärna se de där bilderna :) Men hur gör man om man inte är vän med dig på facebook?

Supersöt son du har förresten! :)

2010-07-25 @ 20:21:25
Postat av: Helena

Hej va roligt! Kul med "nya" läsare :D jag finns som Helena Johansson (ovanligt va, haha) och min bild är på vincent i en randig pyjamas, han står i sin pappas knä :D

2010-07-25 @ 22:49:40
URL: http://helenan87.blogg.se/
Postat av: Sara

Ah, hittade dig :)

Men kunde inte se bilderna, du kanske har så bara vissa kan se eller? Är ju inget viktigt egentligen, hade mest bara varit roligt då jag följt din blogg så länge :P

Just det, grattis till förlovningen!

2010-07-25 @ 23:55:37
Postat av: Helena

Okej men annars kan du lägga till mig bara :D har du själv någon blogg? :D Tack så mycket hihi.

2010-07-26 @ 08:32:47
URL: http://helenan87.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja men då lägger jag till dig då :) Heter Sara Johansson, har precis skaffat facebook så har ingen bild eller så för vet inte om jag ska ha kvar den.. Hade en blogg förut, skrev jättelänge men var tvungen att lägga ner den pga upprepade hot från en läsare..

2010-07-27 @ 15:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0