Imorn åker vi till Danmark

Passar på att skriva lite nu innan vi åker. Kommer inte ha internet där i stugan alls.

Sitter just nu och väntar på sms från arlanda om att planet har landat. Blev försenat ganska mycket. Men 18.50 skulle planet landat... men än har det inte hänt nått. Så nu väntar jag bara...
Vincent sover, men han vaknar nog snart och är hungrig igen.

Idag har jag stor städat hela lägenheten så den är ren när vi kommer hem igen. Men tog inte så lång tid som jag hoppades. Så resten av dagen spendera jag på mina gamla jobb här borta. Först hos Marco med massa kaffe sen stanna jag till på föredetta Knop. Såg att Angelica jobbade så stanna och sa hej i alla fall.
Men passa på att gå hem innan det börja regna, fast de kom knappt nått, nån droppe här och där på sin höjd.

Jaha nehe nej. Vi hörs igen efter semestern. Och JOHANNA se till att trycka ut bebisen nu ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna - Gravid. v.41 (bf+2)

Haha jag ska försöka ;) hoppas iaf att han/hon är ute innan onsdag så jag slipper åka till katrineholm o möta nån barnmorska då dom har semester här nere i flen..



<3

2010-07-17 @ 20:11:54
URL: http://Den vet du ;)
Postat av: Nea

Ha det så bra i Danmark o lycka till på förlovningsdagen,kram från skåne

2010-07-18 @ 15:06:01
Postat av: Tova

Hoppas ni får en superskön semester :)



Kramar

2010-07-21 @ 15:44:40
URL: http://trasslet.se
Postat av: Johanna -Mamma till Liam

Han är ju här ;) :)

2010-07-25 @ 09:59:54
URL: http://Den vet du ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0