Jonas åker...

Tidigt imorgon åker Jonas och Pontus till Paros, Grekland. Dom blir borta en vecka sen drar vi direkt till Danmark. Hoppas han kommer ihåg nån present med sig hem till oss :D hihi. Kommer sakna honom otroligt mycket. Jobbigt att vara själv hemma med Vincent så länge. :S Ingen som hjälper mig med matning, nattning, bad eller något. Känns så där i kroppen. Jag kommer vara såååå trött. :S
Men hoppas veckan går fort så dom snart är tillbaka.

Har gjort planer för typ hela veckan så det verkligen ska gå snabbt. Men det kommer bli lååånga och ensamma nätter. Jag som har såna problem med att sova utan Jonas så ska jag sova ensam med Vincent. :( Hujja.

Snart tror jag att jag ska ställa mig och fixa mat till Vincent. Finns inget kvar i frysen så det måste göras. Köpte massa olika igår så det är bara koka och mixa :D

Nehe, ta tag i det så man kan njuta av annat resten av dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0